fredag 23 november 2012

Vooh ! aktiva jag häär ;)

Har faktist en ursäkt!
Hela förra veckan var jag "sjuk" ellr ja va vinglig å kunde knappt stå på benen å visste inte nå vad det var frågan om tillförst men kom fram till att de var för att ja var så spänd i nacken , så ja var ti massören å så blev det bra igen ,, skönt att slippa de.

...och denhär veckan har jag varit i skolan å direkt efter har jag varit å jobbat så ja har inte haft tid ,, de var en bra ursäkt va ? ;)

Nu har jag just kommit hem från jobbet ,, var 7 timmar i skolan och 11 timmar i jobb , slutade 02:00 så för ca . en timme sen stämplade jag ut , trött å sliten så säger jag nu Gonatt !


Trött å sliten efter denna dag !!!
 här får ni se 2 bilder från i sommras av mig ,, bara för att jag vill ha sommar igen ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar