tisdag 24 september 2013

Kräktes på gymmet!

Flera i klassen har haft "magafari" och jag har varit liv rädd att få det också för det finns inget värre en det.
När ja som minst anade det så kom det !'

Gick till gymmet med mamma igår helt frisk och kry och jag tränade som vanligt å allt gick bra, men då ja skulle börja avrunda träningen så började jag plötsligt må helt illa och blev kritvit i ansiktet fick snabbt springa in i omklädningsrummet, och det tog inte länge fören ja fick springa till toaletten och spy, fyy usch och blää !

Men vet inte om de var för något annat jag spydde eller om de var "magafari" för jag har varit hemma idag och har mått helt bra å inte har det kommit upp något heller så tror nog det blir skolan imrn !
Glad för att inte det blev något mer det räckte med de 3 gångerna på gymmet ;(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar