lördag 5 juli 2014

Idag var dagen när en av ens barndomskompis tar steget ut i vuxenlivet, att gifta sig och så småning om kanske bildar sin egen familj. Tänk vad fort man växer upp, nu är du inte längre min granne som ja kan springa till snabbt för en kaffe om ja böver prata ut eller bara hänga med någon snabbt. När ja satt i kyrkan å såg hur båda Erika &Ville sken av glädje så fylldes ögonen med glädjetårar, på bröllops festen när erikas pappa berättade om erika så fick jag också hålla tårarna tillbaka det är något speciellt med bröllop alla fina minnen som man haft blommar så upp å man förstår verkligen hur mycket man bryr sig å tycker om sin vän ♥



Idag var också dagen när jag första gången sjöng solo inför så mycket folk. Jag var så feuktansvärt nervös och min röst började darra så att ja fick inte sjungd ut alla toner ordentligt och så tappade bort rösten på ett ord men annar gick de väl helt ok. Filmen är filmad med en mobil kamera å kunde inte ta in det bästa ljudet på vissa höga toner jag tog så bortse från det.


efter bröllopet var vi till kållby å se på midnight fotis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar