tisdag 16 september 2014

Sorry för dåligt uppdaterande, men ja kan förklara mej.

Jobbade från måndag till söndag förra veckan så fanns inte så mycke tid över att blogga eftersom att jag jobbade och försökte att göra roliga saker för att orka jobba 7 dagar i sträck.

Ja har haft ledig måndag och idag (tisdag) och har gjort en del ärenden och hängt med mina syskon barn, och så var vi även å överraskade julia på hennes 20 års dag igår med tårta och en massa skoj.

Så nu efter att ha haft två sköna lediga dagar så skall jag no ha styrka, kraft och mod att kunna jobba 3 dagar å sen ta en välförkänt ledig helg.

I helgen händer de spännade saker. Fredagen får komma som den kommer har inga planer då men på lördag så blir det bröllop. Det är min fina vän Isabella som gifter sig med sin Anton. Och på söndagen så blir det Corinne & Jeremias förlovningskalas. Det skall bli så kul att få klä upp sig och bara njuta av att va ledig och få äta gott [ hoppas jag iaf ;) ]
Haha, detta blev ett litet flummigt inlägg men sådan är jag.

Här bjuder jag också en bild av dagens sköna vardags outfit.

Puss & kram | Bex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar